En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

tisdag 31 augusti 2010

Hoppa =)

Idag har jag bara softat å tagit de lugnt =) 
Åkte ner till stallet vid 5 halv 6 tiden mocka å gjorde klart allting.
Sen åkte ja hem för å hämta en tunna men de fanns
ingen där, så ja åkte till farmorshus ist å där fanns de en tunna!
Sågade till den så den blev lägre å bredare så håstarna
kommer ner me huvve. =)

Medans ja gjorde iordning mig å Boogie så
red hon på barnan å hoppade lite granna. =)
Skrittade ut en sväng Ja, Janni å Lovisa, sen började ja
värma upp B medans Janni fixa Morris.

Lovisa red lite dressyr men vart sugen på att
skutta lite hon red barbacka =) De såg jätte fint ut =)

Sen fick Janni ha "lektion" för mig!!
De gick jätte bra fick lite små tips om hur ja skulle
göra å B duktig å ärlig som han e så klarade vi de galant =)
Vart en förbi smitning å ett oväntat jätte hopp, de låg en
vattenmatta där men sen fixa han de fint =)

Han var jätte lugn å fin hade tom en lugn å fin
galopp, de e bara ja som blir lite för ivrig så de
smittar av sig på honom =) Men lite push från J å lite
lugn å halvhalter så vart de SUPERT!!

Lägger upp en film =) TACK JANNI!!  
Nu blire sängen som väntar, ska upp å skritta ut en
sväng me Yvonne på morgonen =) Natti Natti!!


1 kommentar: