En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 27 april 2011

Tåget!!

Sitter just i detta nu på tåget, är på väg ner till Mjölby för att hämta Lillebror. Är i Ludvika nu, jag verkligen hatar att åka tåg! De e SÅ mkt skönare att åka bil, men kunde tyvärr inte ta bilen ner då Lillebror har blivit av med körkortet =( Men men de e sånt som händer.
Ringde i Måndags morse å sa att han blitt av me kortet, jag trodde verkligen inte på han. Men de stämde tyvärr! Kommer fram till Mjölby vid 20-tiden så de är en bit kvar.

Vad har hänt de senaste tiden då?

Jo jag har har haft många bollar i luften kan ja lugnt säga! Det tog slut mellan mig å killen, sen har jag hitat en tjej som har börjat tagit hand om B, en hel mysig tjej vid namn Jenny! Känner att det funkar jätte bra mellan oss, hon förstår mig å B väldig bra =) Det tycker jag är viktigt, spec att hon rider han bra åxå =)

Lovisa tar även hand om B så ja har det väldigt lugnt på häst fronten. Vilket är väldigt skönt då ja kan fara ut på lite spontana resor =P De har inte blivit så mkt pga av att man är så fast när man har häst. Men nu är de inprincip (stavning?) löst iaf =)

B har fått gått ut på lösdriften nu å håller Prince sällskap, han verkar trivas jätte bra me de. Sen har ja gått emot mina principer å köpt Kraft Grov 90.

Har även träffat å fått en massa nya kompisar lr va man sak säga? Drog upp till Huså förra onsda natten å kom fram vi 7 på torsda morgonen. Riktigt rolig resa =P Full rulle hela tiden ^^) Kom hem på lörda em, hem fixa å bytte lite kläder, sen bar de av till Falun å jobba i garderoben på Rådhuskällan. Vart kvar i Falun. På Söndan så grilla vi lite, Ja, Drott, Niko å Tobbe. Sen på måndan drog vi en sväng till Lager i Sågmyra. Hittade ett par mjukisbyxor å en skit nice tischa Diablo ^^) Sen gick ja å drott en sväng på stan å då hittade ja ett par vita Warp skor å så köpte ja parfym för min andra hade tatt slut.

Nä nu komme ja int på nå mer så de få va ^^)


BTW nu e ja inte längre i Ludvika utan i Kopparberg =P

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar