En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

måndag 13 september 2010

Härliga Måndag ^^,


Min hest sir trott ut!




Ringde til chefen imorse. Han skulle höra av sig om de fanns nå jobb... Så ja åkte ner till pappa för ja skulle skjutsa Tippen till Mora för å hämta lastbilen. Stanna till på donken å köpte frulle =) Sen ner till skroten igen hjälpte till lite där sen fick ja skjutsa ner Micke till vårdcentralen. Satt där å vänta i 1½ timme sen fick ja nog å då fick ja reda på att dom skickat han vidare till Mora.. Åkte till skroten å hämta brickor sen hem till mig för å hämta kameran å skruv sen hem till Sjurberg å hjälpte pappa me golvet. Strax efter kom Arne å börja märka ut på golvet sen var de dags för flytspackel så nu e de inte långt kvar tills dom har plattör på golvet =). Åkte ner å köpte mat på Rasten =) sen till skroten å käka sen ringde ja till Yvonne å hörde om hon skulle me å rida. Gjorde klart allt i stalet sen red vi bort mot Åkerbergs stallet skritta runt lite kors å tväst i skogen B. fick bestämma vägen helt å hållet! Va ute i ca 1½ timme =) Haha tiden går fort när man har roligt ^^, Klippte även Baloo's man så den blev mer proportionerlig. Söt han blev nu ser han verkligen ut som en ponny i storhäst format =)



Baloo lipar =P

2 kommentarer: