En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 8 september 2010

Trött!!

Sitter å kollar på Tv. Finns inga bra program som går..
Igår åkte ja å hjälpte Angelica å släppte ut hästarna å fixa allt åt Boogie sen åkte ja till Skroten å putsade fönsterna sen började ja å mamma att riva på pappas kontor å ställa iordning så de blir lite rymligare. Efter de åkte ja till stallet å putsade allt läder ja har =) De blev fint!!

Idag har ja tagit de lugnt å vart i stallet.. ha fixat å donat sen fixat åt Janni för hon ha vart ner till Ullared. Funderade på vad ja va sugen på att göra om ja skulle rida lr köra... de blev ridning på banan =) Fråga Anca om hon kunde hjälpa mig lite så ja kunde få lite tips. E öppen för alla tips =) Boogie skötte sig jätte bra, red på 3-delat mässingsbet. De e ju bra å variera lite. Men hade även gramantygeln som hjälp då han kan bli lite för stark! Haha. Va jätte mjuk i bägge sidorna å lugnt å fint gick de, visst vart de kaos när vi galoppera på liten volt me hjälp bommar som var höjda på ena sidan. Men han skötte sig super. Jätte nöjd! Sen vart de å putsa sadeln å tränset. Sen började ja sortera ur mina grejer lite, tänkte ta kort påt å sen försöka sälja av lite granna har så jävla mkt nu. Haha. visst e de bra men mkt ligger bara på hög =P Åkte hem till mamma å pappa sen å fick lite mat sen hjälpte ja pappa att riva portalen. ska göra en annan öppning. Nu e köket undan rivet så på torsdag blire att spruta golvet å sen lägga armering. Å mamma å pappa åker till Uppsala på torsdag så mina katter får komma å pröva bo i lght, ev att lillebror sover här då åxå. De visar sig.

Nä nu blire sängen för min del. Lr snarare soffan. Haha Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar