En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

söndag 5 september 2010

Update =)

I fredags gjorde ja inge spec. va å fixa me Boogie för Janni skulle hoppa på privat lektion för Annica Bood de gick jätte bra =). Sen åkte ja me hem till Janni å hämtade ett minne så hem å la över en film som vi sen kollade på. Flicka 2. Den va bra vi grät. Haha =). Sen ner till stallet å släppte in hästarna. Sen åkte ja till Fam Holmén å kollade på film å käka taccos ^^ Mums.

Igår vart de en vilo dag för Boogie, pyssla om han å sen gav ja honom massage i 40 min, märktes på honom att han gillade de. =) Ganska så hög mysfaktor. Haha. ^^
Sen vart de hem å duscha sen vid 18-tiden så åkte ja till Falun å umgicks me Lillebror =) Älska!! Lyssnade lite på Mimikry. sen vart de race ^^,

Idag hade ja utsläppet =* Fixa i ordning allt åt Boogie sen började ja tvätta allt läder me tvål. Vart nästan klar e lite kvar som ska tvättas. Sen blire nästa etapp å fetta in allt =) ska bli skoj. *not*. Vid 15-tiden kom Elisabeth å hon började prata me Baloo, de va väldigt känslomässigt. Sen när hon var klar så gick hon över till Boogie där de istället var överflödigt med skratt! Nedan kommer texten som Boogie "berättade"! Njut!


Bogart

Hej! Trevligt att få träffa dig. Vad ska vi hitta på tycker du? Jag kanske får visa dig runt i mitt enkla hem. Det är ”inte” stort men det är trivsamt tycker jag, Jag har en fin utsikt och det är ljust och fräscht i mitt hem. Jag får städat varje dag och med bra mat och skötsel. Bra kompisar finns det också. Jag trivs bra med utevistelsen också. Fast det där med kompisar så finns det delade meningar om. Det finns dom man kan prata och diskutera med, och så finns det dom som man bör undvika helt. Dom ska man ”inte” blanda sig in i. jag säger det, det finns riktiga idioter här. Du får ursäkta språket men jag blir så arg och upprörd, när jag pratar om dom. Vi nämner inga namn. Jag menar hästar nu, människorna om vi tar dom också är det lika där. Inga namn. Vad är det man brukar säga, sådana mattar sådana hästar, fast säg det inte till någon för då kan jag råka illa ut. Mobbning ute. Fast det får jag väl ta då. För jag tycker det här är en viktig sak och jag vill att det kommer fram. Blir jag mobbad då får vi/jag försöka reda upp det då. Annars så är jag en ganska lugn kille, men jag vill ha koll på dom andra vad dom gör eller ska göra. Låter det som att jag skulle vara en polis här eller?

Frågor:

1. Trivs du med/ Vad tycker du om Baloo i hagen?

Grannen mitt emot? Menar du? Ja, vad ska man säga. Ibland så kommer polisen fram. Han är okej. Han tillhör ”inte” gruppen ”idioterna”. Han tillhör gruppen kompis & diskussions gruppen. Visst kan det spåra ur ibland men vi kan leka och prata. Vi är vänner. Jag vill ta hand om honom han behöver en som mig. Jag är bra för honom, så han kan växa och bli tuff. Jag ska lära honom hur man blir tuff och framåt. Vi stöttar varandra. Kärlek är ”inte” bara för tjejer utan även för oss killar också. Även vi kan behöva det. Fast en del vill ”inte” erkänna det. Hur skulle världen se ut, utan kärlek och ömhet?

2. Vad tycker du om sadeln?

Tycker den känns konstig. Kanska dags att göra något åt den. Klämmer otäckt?

3. Har du ont/ Hur mår du i munnen?

Tandläkare kanske? Kanske skulle kolla mina tänder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar