En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

fredag 17 september 2010

Segt!

Igår gjorde ja nått ja inte skulle ha gjort egentligen. Jag va me på ridlektionen fasten ja va riktigt krasslig. Borda ha stannat hemma å kryat på mig istället men tänkte att Boogie måste ju åxå träna =) Haha. Körde lite "Följa John" som uppvärmning sen avslutade vi me en massa skänkelvikning. De gick väl lite halvdant men ändå bra med tanke på hur jag mådde. Haha. Fast innan lektionen så fick ja köra ner lillebrors Evo 6:a till Gummicentralen för att byta däck =) De va kul lite annorlunda att sitta på höger sida å styra bilen bara.. Haha.

Idag låg jag å drog mig i sängen ganska länge, låg å kollade på lite tv.. (som vanligt) Haha. Åkte till slut ner till stallet. Gjoder iordning allt, hade tänk å rida men tog en vilodag för att orka dagen imorn när de e tävling. Ska bli skoj e lite små nervös men de ska nog gå bra!! Haha. Baloo stackarn världens eksem/sönderkliad hals =( takkars han!! Åkte iaf ner å handla på affärn sen snacka en massa skit me kompisar de va ett tag sen. haha. sen vart de rasten å käk me Lillebror å Adde. Efter de så åkte ja hem till mamma å kolla lite när Lillebror börja lägga golv i köket =) De kommer bli super bra =) Satt mig vid datorn å skrev ut lite "fakta" lr nått. haha. Åkte sen hem å satt mig vid datorn å kolla på tv. Nu blire att slänga sig i duschen sen blire en kopp te å soff å sov läge för mnin del imorn ska de tävlas =) Taggad! Men nervös!

Herre gud. Jag satt å kollade på Miami-Ink på discovery travel & living. de kom in en svensk brud å skulle ha en rosa ros i ryggslutet för att få lite puch till att träna till sig en "äppelrumpa" Haha de va så roligt. ett ord som hon kunde bra var Yes! Haha fast då lät hon som en rysk hora (ursäka språket) men jag tyckte de. Så jävla värdelös på Engelska.. Haha.


Nä nu blire tack å god natt för min del iaf!! Wish me luck!! Haha

1 kommentar: