En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

fredag 7 januari 2011

Fredag.

Sov hos Åhmpa inatt. vakna vid nio av att klockan ringde. Gick upp å klädde på oss sen tog vi en tur i skogen med längdskidor å tre hundar. Ja fick ha Kira som draghund. Tur i oturen att hon var trött från gårdagen.

Jag fick staka en hel del. (suck). Men de gick bra ja ramla bara en gång då ja stod stilla. Haha. Ganska bra gjort då ja inte stått på ett par skidor sen ja gick på högstadiet. Haha. Vi var ute i nästan 1 timme.

Bytte lite kläder sen åkte ja ner till stallet. Tog in B å gjorde iordning han sen tänkte ja rida till Blecket å säga hej till Petra men hon skulle jobba. Men tänkte att ja kunde rida ner till Rättvik idag igen men de blev en tur hem till Nittsjö ist!! En väldigt mysig tur längs med vägen =) Turen tog nästan 2 timmar.

Nu ska ja gå ner till grannen å lägga mig på golvet å stretcha lite för de behövs tror ja. Lite kort från dagens ridtur!!
Vägen mot Sätra.
Sikten mot Västberg.
Backa.
Sjön & Västberg.
Sjön & Västberg.
Backa.
Ridvägen mot stallet från Backa.
Sommarhagen med solen.
Nu e vi snart hemma.

Pöss // Jejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar