En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

torsdag 6 januari 2011

Onsdag/Torsdag!

Igår så tog ja migf en tur ner på bynn me B. De började inte så bra då han expoloderade ganska rejält så han flög ner i diket å upp på vägen. Tur så kom ingen bil! Men efter de skötte han sig utmärkt! Fattar inte varför folk tycker de är så konstigt att man rider där nere!?
Men kul tycker ja att de är!

Jimmy sov här inatt så de vart en hel del mys =) ^^
Skjutsa ner han till tågen strax innan 15.

Åkte hem å tog mig nån macka sen hämta ja upp Lovisa så åkte vi till stallet. De vart en till tur ner på bynn. Den dära Rättviks hästen som står vid komunhuset var inte att leka med tyckte B. Då exploderade han. Men sen va han lugn. Baloo bara titta å såg väldigt frågande ut. "Vad hände?" Haha.

Gjorde klart allt i stallet sen åkte vi hem, la familia bjöd på mat! Kycklingsallad. Mums.

Nu tänkte ja kolla på en film å sen lägga mig. Imorn ska ja ut me Åhmpa å åka LÄNGDSKIDOR, har typ inte gjort de sen ja gick på högstadiet lr nått. Å ja ska tydligen ha Kira som draghund. De här kommer att sluta... Ja ja vet inte va ja ska säga... Spännande kanske..

Pöss // Jejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar