En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

söndag 16 januari 2011

Söndag.

Idag hade ja lite sovmorgon =) Väldigt skönt! Gick väl upp vid 11-tiden gick ner å käka lite frulle me Petra å Fia. Satt inne vid datorn sen för de regnade ute så vi väntade lite med ridturen. Vid 14-tiden duggade de lite lätt bara så vi red ut en sväng i skogen. Ja, Petra, Fia å Terry. Ställde in B å Pelle sen åkte vi å hämtade transporten.

Lasta Pelle sen iväg me han till Röjeråsen. Åkte till mitt stall å tog in hästarna sen koppla ja på Ankans transport å åkte upp till Blecket å lasta B. Han vela inte riktigt gå in i transporten men behövde inte ta en fight. Åkte ner till stallet å lasta ur han samt alla grejjer. Sen skulle ja ställa tillbaka transporten då gled ja ner i djupsnön. Suck så ja satt fast.

Ringde till pappa som så snällt kom å drog upp mig. Behövdes inte mkt men de va tillräckligt. Sen backade han tillbaka transporten då ja annars bara skulle fastna igen. Åkte hem å Åhmpa ringde hon kunde inte sova, prata me henne ett bra tag sen vart hon så pass trött så hon kunde somna. Gick in till grannen en sväng å kollade på Kingdom.

Nu sitter ja å kollar på 2½ men. De e ju så bra =) Ska strax slänga på en film å gosa ner mig i soffan å somna av lite!

/ Jejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar