En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

torsdag 20 januari 2011

Torsdag.

Idag har ja jobbat. Efter lunch vart de lite kontors arbete.. fixa iordning me en massa papper sen städa vi i garaget för lastbilen skulle in. Fick även köra in den i garaget.. Yäy!! =)

Gick inge bra för oss att starta lilla Daewoo'n Den vela inte alls.. vart soppatorsk på den igår =P Ops! men ja sa till dom att den stod å blinka iaf!!

Åkte till stallet å fixa allt där sen tog ja in B för att byta täcken men fick även göra rent ett sår. Han har trampat av sig "huden" på vänter utsida på ballen. Suck att han inte kan hålla koll på fötterna!!

Fick reda på idag att på måndag börjar Jimmy jobba i skåne =( inge roligt. Men Lovisa är så snäll å tar B åt mig så ja kan åka till Uppsala i helgen så de e skönt iaf =)

Nä nu blire soffan å film för min del iaf!!

/ Jejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar