En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

tisdag 23 november 2010

1:a klar =)

Had som sagt prov i morse =) Fick 57 rätt av 60 möjliga. Så jag e supernöjd!! Efter de vart de lite teori läsning sen lunch. De va gulasch soppa =S sen till efterrätt äppelpaj m vaniljsås.. Men den smaka pöck rätt ut sagt så de va ingen höjdar mat idag. Tur mackan på morgonen va "stor" så man fick nå i magen. Sen har ja gått å små smuttat på min blåbärssoppa =) De e gott de. Efter lunchen så skulle vi få introdution på CAT:en de va ganska enkelt å en självklarhet tyckte ja iaf, vet inte vad killarna tänkte. Dom har ju aldrig kört en sån maskin men de har ja fördelen åt mitt håll =) De va/är snorkallt ute.. Eller ja ca -5 men de blåser isbjörnar. Fick åka till "gropen" å kolla lite åxå efter kursen va klar för dagen. Hur fränt som helst! De va ca 1500 grader där. Så fränt att få se de hur allt lyste upp medans han blandade runt slaggen. =) Tog mig nyss en macka, ska ta å hoppa in i bilen å åka till en mack å göra rent mina lyktor för dom lyser knappt. Sen åkte till Ludvika å säga hej till Maria en sväng.

Pöss / JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar