En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

tisdag 23 november 2010

"Hemma"

Nu e ja "hemma" igen. Ja kan då lova att de blev lite skillnad efter ja gjorde rent lyktorna på bilen iaf, vilket ljus ja fick. Dock bara tillfälligt då alla bilar ska ligga i mitten å åka!? Sprang in på Rusta i Ludvika tog mig en påse tänkte igentligen inte handla nått men de slank ner lite grejjer.. vart kvar där strax efter 20.00 då Maria slutade.. Va kvar i butiken innan ja betala å snacka lite skit å hjälpte till lite. Sen åkte vi till Donken å käka satt där å snackade en massa. Sen gick vi ut till bilarna å insåg att klockan verkligen rusat iväg. Shit va tiden går fort...Nä nu är ja hur trött som helst. Så nu blire sängen för min del. Längtar tills på Torsdag =) För då har Maria tagit bytt pass/dag me en! Då ska ja åka me Maria ut till stallet å rida lite =) <3 + att ja får träffa B's älsklings Kurtan =)

Pöss / JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar