En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 17 november 2010

Dagen som gått..

Va jätte trött imorse, pappa ringde å väckte mig vid 9.30 men somna om å vakna vid 11 ist. gick upp då å jävlar va mörbultad ja kände mig i kroppen. Fixa lite sen åkte ja ner till Skroten å jobba lite. 16.30 åkte ja till stallet bytte på sadeln för Janni hade bråttom så hjälpte henne lite granna. Tänkte skritta ut på en mys tur men så vart de inte B fick vila idag. Mocka å gjorde klart allt likaså Hanna sen åkte vi bort till klubben å kolla på Janni när hon red. Sen kolla ja på när Saga red Nemo, Linnea & Saga, Madde & Pompadour m.fl. De såg jätte bra ut för Madde, de va ju ändå första gången hon hoppade henne. Hon ska vara nöjd iaf =) Madde & Erika ska börja rida på Måndagar i unghästgruppen 19-20, dom ska antagligen rida varannan gång. Tråkigt för min del då ja inte kam kolla på då ja rider 20-21.. Men men de blir ju fler gånger. Nä nu ska ja sova lite ska släppa ut hästarna imorn samt lunch sen jobba en massa måste rida igenom LC1:an imorn igen så den verkligen sitter tills på Lördag! ^^

Natti Njatti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar