En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 3 november 2010

Rida->Möte->Jobba

Kolla datorn en snabbis innan ja åkte till stallet gjorde iordning allt sen hämta in B. Riktigt jävla pissväder kan man lugnt säga! Gjorde iordning B sen gick ja bort till klubben. Tog ett kort litet intensivt dressyrpass idag me. Kändes bra lite knackig i galoppen men jätte fin på slutet lugn å fin! Red typ hela tiden på en 8-volt fick han mjuk å följsam =) Åkte sen ner till Rasten å käka sen vidare till Tina där ja skulle på möte hos Elsa. Åkte så ja va där till 14.45 pratades en massa sen åkte ja därifrån 16.30 Åkte direkt till pappa bytte om sen hoppa ja in i maskinen körde bort till "mitt" ställe å klippte en massa tuber. Vart klar till 20.00 åkte hem till mamma käkade lite granna nu sitter ja här å kollar datorn lite den e ju så jävla seg.. Suck! Nä nu ska ja åka hem å sova ska upp imorn!! Natti Natti

2 kommentarer:

  1. Det gör jag så gärna :) ska bli roligt att rida boogie :D ! okej jag kan köra hårdträning på söndagen :P

    SvaraRadera