En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 10 november 2010

Sorry!!

Ska igentligen gå å lägga mig men kände att ja måste få skriva av mig lite!!

Har inte blitt så mkt bloggande för min del. Har inte haft sån jätte lust, har vart lite körigt för mig..  Bröt ihop å stackarn som fick ta det va mitt allt, min älskade häst. Vet att de låter hemskt men så är de. Fast de va skönt åxå att få bryta ihop. B kände nog att allt inte stod rätt till å därför höll han på att krångla å "tack" vare det så bröt ja ihop. Grät som en tok hur länge som helst kändes de som medan ja va ute i skogen å körde me B. Men de vart lite för mkt för mig. Från att inte göra nått alls till att göra nästan en full vecka på tre dagar tog knäcken på mig. Som tur är har ja den bästa som ja alltid kan prata med han lyssnar alltid när jag vill prata! Han skulle aldrig göra nått dumt/elakt mot mig med flit. Visst ja har slagit mig å gjort mig illa men de har aldrig varit hans fel utan de har vart jag som har gett fel signaler till han.!

Nu har det gått nån vecka å känner väl fortfarande att ja inte riktigt e med, men jag kämpar! Ja ska klara mig igenom detta. De kommer att ordna sig de e bara å intala sig så kommer de gå super. För jag ska ha de dära CE-kortet de e bara ett MÅSTE. Känner för de mesta att allt går emot mig, men de ska gå. De är lite jobbigt bara. Man känner hela tiden en press på att man ska skaffa ett jobb, visst de vill ja åxå. Men inte vilket jobb som helst. Men pressen finns alltid där.

När man ligger i sängen å tänker på en massa gamla minnen så gråter ja, när ja kollar på tv å de e sorjligt lr om de e glädje, ja gråter iaf. Som nyss när ja kollade på Dödlig fångst, där dom berättade att Phil Harris hade fått en stroke och avlidit satt nere hos grannen å bara grät sen fick ja lov att säga att ja skulle lägga mig för ja klarade inte av att sitta där å bara gråta. Så ja gick upp å kollade på programet efter där de var ett Till Minne Av Phil Harris. Då rasade tårarna ännu en gång.

Nä nu ska ja verkligen lägga mig, ska upp imorn å släppa ut hästarna. Innan ja bryter i gråt ännu en gång.

Här står mitt allt å försöker berätta för mig hur
törstig han är och därför inte vill vara kvar i boxen!!
Han är bara för gullig!!
Natti Natti alla som läser!!

2 kommentarer:

  1. Du är bäst x-tra syster. Puss! <3

    SvaraRadera
  2. ja, jag vet inte riktigt men snart hoppas jag ! Nej allvarliga var dom nog int e =) Men har ju fruktansvärt ont i huvudet och i v ben,! Men jag hade ju först tänkt att jag skulle rida barbacka och då rider jag ju utan väst ... då hade de int varit så roligt .. x) Men vi får rida ut snart bara skritta eller nå för jag vill verkligen upp igen och rida ! Orkar inte bli rädd för nå mer nu!


    Puss på dig själv ! men då får du vara en pusspotatis :D<3

    SvaraRadera