En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

fredag 19 november 2010

Lite granna...

Idag har ja inte gjort mkt.. har kört lite hit å lite dit.. Va iväg på möte me Elsa en snabbis.. hon hade råkat dubbelbokat.. Fick reda på en massa skoj som stämde om mig =) Åkte sen till stallet å frös som bara den till en börja iaf. packade B´s hö sen gick ja ner i baracken å satt ett tag... Tänkte ja skulle pyssla å mysa me B men så vart de inte. Vart så jävla trött. Skjutsade hem Lovisa dom käka lite sen följde hon me hem. Slängde ner henne i badkaret för hon va så skitig =P HahaNu ska ja slänga mig i sängen å sova.. Få se hur morgondagen blir imorn...

Natti Natti / JP

1 kommentar:

  1. Ja, jag var ju så skitig, det var ju absolut inte så att jag ville bada ;) Haha !


    Jomen vist är Boogie söt ? :D

    hoho

    SvaraRadera