En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

måndag 22 november 2010

Orolig!?

Natten till idag har ja inte sovit knappt nå... Först började de ju me packningen, kolla så ja fick me allt å sånt sen vart de automatiskt att ja plockade lite i lägenheten åxå.. å vips så försvann tiden.. hoppa in i duschen å så va klockan 1 =S. Sov till å från låg säkert å tänkte på om ja fått ner allt ja skulle ha med mig.. Klockan ringde vid 5 ={ sen strax därefter kom Magnus upp.. Sa åt han att han skulle komma förbi å väcka mig så ja inte skulle försova mig. Som ja e så duktig på.. Haha. Fixa lite me datorn å fixa mat, fiskpinne & mos) Haha. frukost lr vad. ?  Tog min "lilla" väska å gick till bilen senvid 6.00, sen va de bara att brumma iväg till Smedjebacken...Åkte Falun-Blge-Skogen-Smed. Runt 7.45 kom Kjell å hämtade upp mig. Åkte dit vi skulle hålla till.
Väntade på att alla skulle samlas så vi tog dagens första fika.
08.10 1:a fika.
09.00 2:dra fika.
10.30 3:dje fika (macka).
11.30 4:de fika (lunch).
12.30 5:e fika.
14.00 6:e fika (bulle).

Trot om de inte vart nån mer fika åxå.. haha.

Efter dagens pass så visade Kjell mig vägen så ja visste vart ja skulle till för pensionat. Slängde in min väska sen byter lite skor sen hoppa ja in i bilen å åkte till Konsum å handla lite sen vidare till Grängesberg hem till Maria =) Satt där å snacka en massa skit, sen kom mamma & pappa Friberg hem. De vart lite mer snack å sen vart ja bjuden på mat =) Jätte tack!! Maria visade mig sen vart Kurt hade stått nånstans ganska mysigt/ruckligt lr nått. Sen hem till Emelie. kika på hennes valp. Så jävla söt =) Kl vart nästan 21 så ja hoppa in i bilen å for te Smedj. Sitter här å har småpluggat lite granna ska ta ett litet rejs till sen blire natti natti för min del kan ja lova!!

Pözz / JP ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar