En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

måndag 27 december 2010

Äntligen!

Blev som sagt ingen städning i Lördags. Va till stallet å flytta om på lite hästar å red ut en sväng me Elin tog Springkällan-Kungshol å tillbaka i skritt å trav. B kändes jätte fin å lugn fasten han va jätte pigg. De va jätte mysigt de snöa ganska mkt då. Mys!

Sen åkte ja hem till Fam Holmén å tog en kaffe satt där å snacka lite sen åkte ja hem å gjorde mig iordning å hjälpte Åhmpa med ögonskugga. Sen åkte ja ner till Fredrik å satt där lite å kolla på när dom spela ett kompass spel.. vet inte va de heter. Sen hämta ja tjejjera å skjutsa dom till krogen. Va mkt folk där inne men inte så fasligt trångt men förjävligt varmt. Kändes som man va i en bastu typ. Summa summera = skit kul kväll =)

När ja kom hem å tänkte lägga mig ringde några frusna & vilsna själar å vela ha skjuts hem så de va bara å sätta sig i bilen igen å hämta dom. Kom hem runt 5 på morgonen!!

Lina ringde å väckte mig vid 9 gick upp strax därefter å börja leta reda på alla mina kläder. Hade kastat dom runtomkring i lgh. Haha.
Åkte dit å fick en kaffe sen hoppa vi in i bilen å åkte till Blge. Köpte en mascara å ögonskugga till Åhmpa sen ett par leggings till mig. Sen vart de MAX!! Hur gott som helst. Mozarella sticks å smältost. Fy faan säger ja bara. GOTT!!

Va till stallet en snabbis när vi kom hem å fixa allt. Baloo va lite vrång så Yvonne tog med Boogie å gick me han en sväng.

Sen ÄNTLIGEN så vart de städat i lgh. Damsugning, moppning + diskning. Jennie kom förbi så vi kolla på en film!

Idag åkte ja till stallet när ja vakande å gjorde klart allt där sen hem å tvätta. Maskin nr 5 & 6 är i nu. har en ev två maskiner kvar. Sen är de tipp topp här =) Bara den jävla vikningen av allt ja tvättat kvar. De e inge roligt. Nä nu ska ja kolla till maskinerna sen ska ja åka ner å köpa hårfärg å färga håret!!

Pöss // Jejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar