En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

tisdag 7 december 2010

Fixar!!

!!You Are The One And The Only!!
<3My LOVE<3
Va å jobbade hos paps idag =) Åkte dit till 10 tiden sen va ja där till nästan 17... Körde för de mesta lastbilen hela dan. Sen åkte ja till stallet å fixa allt där. Går SÅÅÅ mkt fortare att göra iordning allt nu när B får stå på fri tillgång. Super skönt! Håller på att lära B att dricka ur vatten koppen men de går väl sådär.. Torkar ur koppen å lägger dit lite lite havre sen dagen efter så har de vart ganska så mkt vatten där men ingen havre, det måste väl vara en framgång lr?
Tog in B lite snabbt å kände igenom hans ben å dom var fin fina sen satte ja på lite reflexer å knöt grimskaftet sen slängde ja mig upp å skritta ut i skogen. Tänkte ta halva skrittvändan men mitt i så bestämde sig herr B att han skulle minsann gå ut på åkern *suck* Haha. Ja å där fick han så bråttom som vanligt så de vart galopp. men väldigt lugn sådan måste jag säga. Jätte mysigt! Sen släppte ja ut han i hagen igen. Å dra på trissor, Baloo stod inte vid balen å käkade på kanske 20-30 min av vad jag såg.
Insåg när ja skritta ut att jag inte hade mob med mig å började fundera på vart ja glömt den nånstans åkte hem till mamma å pappa å fick nyckeln till jobbet så ja åkte dit å kollade i lastbilen å där låg den. =) Åkte å tankade sen hem till mams å fick mig lite vofflor =) Mumma! Åkte hem å började å städa.. Så ja håller på för fullt med mina garderoper å omplacerar lite hyllor å hängare. De blir nog bra till slut!
Nä nu ska ja fortsätta!!

Pösss // JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar