En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

fredag 24 december 2010

Mys tur!

Idag har jag inte gjort så mkt. Tanka bilen å lånade nyckeln till jobbet. Åkte till stallet å tog in pojken, drog av han höger fram sko då en brodd hade gått av. =/ Suck. Magnus försökte hjälpa mig men sen vare ju nått med att ha rätt saker åxå. De slutade inge bra så ena gängtappen gick av mitt i brodd hålet.

Lämnade allt och åkte till Beca och köpte mig en ny 2:a baksko. B e har lite udda fötter då han har 2:or bakskor fram och 1:or bakskor bak. Hehe.

Dagens skrittur.
Drog i nya brodd och slog på skon igen. Gick hur bra som helst!

Satte sen på han repgrimman å slängde mig upp på ryggen å skritta ut en vända då de va så fint väder. =) Bara en ca -20 grader, inge farligt alls.

Gjorde sedan klart allt i stallet sen åkte ja ner på bolaget å inhandla lite mums mums. Sen hem till Fam. Holmén en snabbis å lämna ett till paket. Åkte hem till mamma å la mig på golvet mys (golvvärme) me katten.
Fick lite mat där sen åkte ja hem.

Gick ner till grannen å spelade Bingo Lotto. Ingen vinst va ja vet man ska kolla upp de. Haha


Nä nu blire sängen för min del, ska öppna paketet som ja fick av Fam. Holmén imorn när ja vaknar! =) Va är de förnå? Klämmer & känner, ruskar å lyssnar. Kommer inte på vad de kan vara förnå. Nä nu ska ja sova.


Pöss // Jejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar