En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

måndag 6 december 2010

Trött..

I fredas vart de en heldag i bil kan ja lova. Åkte hemifrån 07.20 åkte ner me Håkan å Kim till Oskarström för Håkan skulle köpa en bil. Audi S(R)6. Jätte fin. Va åter i Rvk 00.30. Gick in på bowlingen en sväng. Sen hem å sov.

I Lördags vakna ja vid 12 tiden åkte ner till stallet å red ut me Lovisa på en barbacka tur. Jätte mysig sådan. Vart lite snöig kan man säga. Haha. Skjutsa hem Lovisa, sen körde ja Håkan å Helen till Dalle. Sen handla ja de sista till tacos. Käka me Lovisa å kolla på film sen åkte ja å hämtade H&H sen till Gärdsjö å hämta Finn sen lämnade ja av dom på Bowlingen. Åkte hem å gjorde mig iordning sen åkte ja ner på bowlingen igen. Dansa ganska friskt. Haha. Hade jätte kul!!  Skjutsa hem lite folk innan ja fick åka hem å sova.

Idag gick ja upp ganska sent, åkte till stallet å fixa kraften sen tog ja in B&B å så gjorde vi iordning dom sen körde till travet å tog tre bakvarv på lilla banan sen vidare till rakbanan. Ja körde två vändor medans Lovisa red bara en vända. B kändes super fin väldigt pigg må ja säga! Fick stå inne sen en sväng tills han torkat sen släppte ja ut B så han fick käka sin lunch. Mocka å packa hö sen putsa ja även sadeln å tränset lite snabbt. Skjutsa hem Lovisa sen käka vi lite tack rester. Sen kom Lina hem å hon hade en massa kläder som hon hade fått. Åh ja fick 2 par jeans 1 par jeansleggins, ett skärp, å en "tröja". Super tack!. Nä nu ska ja slänga huvve på kudde å sova ska till min läkare imorn få se va hon säger!!

Natti Natti

Pöss / JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar