En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 8 december 2010

Brr...

Imorse va de inte alls skönt att gå utanför dörren. Åkte å hämtade mamma å skjutsa ner henne till jobbet sen åkte ja till stallet. Tog in min pojk å satte på han sitt inner täcke åxå. De va ju trots allt -21 grader då. Som tur är nu så har dom ju balen i hagen å gnaga på =) Gjorde iordning B´s kraft då ja kokar havren så slipper den vara så varm vid fodringen! Åkte bort till körhuset å kolla lite på Skol DM å Janni va me på Morrisen. =) Tyckte de gick jätte bra med tanke på hur mkt nytt de va för han där.!!
Åkte sen ner å köpte mig lite lunch å åkte till jobbet. Efter lunch så började ja, mamma å Tippen att städa i garaget för de behövs!!

Mys på ängen =)

Efter jobbet åkte ja till stallet igen å mockade åt killarna! Bägge fick sig en vilo dag me massa hö =) Haha.
Va å käkade pizza me mams å paps de va ganska gott. Har inte käkat pizza på flera månader för ja har bara känt mig äklad av att bara höra ordet men de va ganska gott ändå.. lr ja ja tröck ju nästan i mig hela pizzan. Haha. Men nu dröjjer de länge innan de blir pizza igen vill ja lova!
Åkte hem å sprang över till grannen å kollade på Bonde söker fru. Nu måste ja ju kolla nästa vecka åxå.. hur de blir me alla beslut å allt!! Spännande med andra ord!!
Nä nu ska ja ta å krypa ner i sängen fast först duscha!!


Pöss // JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar