En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

måndag 6 december 2010

FAAANN!!!!!!

ÄLSKAR DIG!!
De va de första ja sa när ja vaknade idag. Ställde klockorna igår så ja inte skulle försova mig, men vad gjorde jag jo ja försov mig. Vaknade 9.10 å skriker FAN. Slänger på mig kläder å i panik åker ner till Vårdcentralen. Går till receptionen å fick bet sen gick ja till väntrummet. Som tur va så gick de bra ändå. Skulle ju vara där 9.00, men satt där å pratade lite me Anna å gjorde ett överrörlighetstest. Fick 7/9 på skalan, det va knäna som drog ner å de e min förtjänst! Så hon skulle skriva ett intyg å skicka hem till mig. Skönt nu e de klart iaf. =)
Åkte sen hem till mamma å satte mig vid datorn å skrev ut lite papper, satte mig ner å gjorde ett försök till att skriva ett CV men de gick som de gick. 13 va ja på möte me Elsa å prata lite å hon hjälpte mig med att skriva CV så nu har ja ett sådant. Skönt som faan. Efter mötet så åkte ja till Rasten å köpte mat sen hämtade ja upp Lovisa å Choffe för bussen åkte ifrån dom.
Åkte till stallet å fixa me hösilage balen i hagen. Rulla in den lite till å välte upp den, sen gick ja å gjorde en massa små hål runtom, inte för att en del e små nu när Baloo är där men ändå.. ja försökte iaf. Haha. Så nu har vi en tvärtemot flugsvamp i hagen =) Så jävla skönt att ha dom på fri tillgång nu när de e lite kallare ute. De gör de bara gott för dom!! Gick runt å strosa lite sen åkte ja till klubben å va där ett tag hjälpte till me å sortera upp ALL Salami, de va en hel del.
Sen vart de stallet å fixa B till lektionen, bommar å serpentiner stod på schemat. B kändes super fin hur lätt å mjuk som helst i munnen ja bara satt där me nästan öppna händer å krama lite mjukt å han gjorde som han blev tillsagd att göra. Gjorde allt super mjuk å rörlig i bägge varven. Vänster galoppen var dock inge bra men de får ja ta med en nypa salt. Men höger galoppen gu så härlig den kändes, kunde tom ställa han innåt som brukar vara så svårt! Annica: där går han ju riktigt bra i galoppen. Jag: Ja de e hans bästa varv samtidigt som han typ "hoppar" över två bommar som vi skulle galoppera över. Haha Höger va liksom uppåt å ganska lugn för å va B. Medans vänster va inprencip bara kors, Ina har alltid sagt till mig att luta mig utåt medans Annica nu säger att jag ska luta mig innåt så de blir att lära om sig lite då.!!
Va å gav chock besked till Tutan. Salamin hade kommit. Han vela gå ner i graven! Haha. Nä nu ska ja lägga mig. Upp imorn å jobba hos pappa!!

Natti NAtti

Pöss / JP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar