En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 6 oktober 2010

Besiktning, hundvakt, körning mm.

Linda ringde å väckte mig i morse. Gick ut å rökte sen skjutsade ja henne till Botans lämnade av henne sen åkte ja ner till stallet. Snacka lite me Janni å Madde sen följde ja me dom till ängen när dom tog kort.. Sen gick vi tillbaka så gjorde ja klart allt åt B sen kom Yvonne så gjorde vi ordning B&B  ja körde å Yvonne red sen tog ja me Pigge på släp körde en liten vända å jävlar va stark den lillskiten va. Drog ju järnet me mig å stackars B visste inte hur han skulle springa när Pigge höll på som han gjorde å ja försökte  få stopp på han råkade då samtidigt dra i höger tömmen så B börja svänga vilket inte var meningen. Men de gick bra tillslut. Slängde sen av B alla grejjer sen fick ja snabbt åka å besiktiga Lindas bil. De vart 7 2:or inte så farliga vilket var bra. Sen tillbaka till stallet å hängde tillbaka träns å sele mm. Sen åkte ja till Nittsjö å hämtade upp Finn sen till Rina fick lite instruktioner på vad ja ska göra to-sön. Sen skjutsade ja hem Finn. Åkte sen till Botans å hämtade upp Linda sen åkte vi ner till Hemköp å handlade mat. Sen åkte vi hem till mig å lagade Krispiga crisps (stavning) å pulvermos så jävla underskattat men så jävla gott =) Nu har vi kollat en amssa på tv ska väl strax ta å lägga oss lr nå. Linda sover här inatt.. =) Natti Natti!! Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar