En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 13 oktober 2010

Rakning igen...

Haha idag igen, hade nästan gjort klart B i söndags, fick hjälp av Linda på de sista TACK <3 sen bytte vi plats på B & B så stoppa i proppar i öronen å började rita på Baloo sen vart de rakning på han me! Han var jätte duktig idag!! Stod alldeles stilla, De gick hur bra som helst, bara de att min maskin blir lite för varm så ska kika imorn å ta finputsningen imorn på Baloo å pröva mig fram va som går bäst. De kan ju vara nått så enkelt att den vart så för den vart varm. Körde den ett bra tag på B innan åxå. Tänkte ta kort på dom imorn för jag hann inte idag. Var meningen att ja skulle raka Katja åxå men hon får vänta tills imorn. Paqppa ringde å behövde hjälp. Rakade då klart Baloo å slängde ut B i hagen sen gjorde ja rent grejjerna sen åkte ja till pappa å körde lite lastbil! Kul, nu jävlar vill ja ha de dära kortet! Skulle varas så jävla skönt. Nu håller ja på att småplo9cka lite i lägenheten å tvättar lite, hinner nog me ca 4 tvättar idag =) Ska bädda rent i sängen sen diska å ev laga nå mat.. Ska nog kolla på Clash Of The Titans idag =) så grymt bra tycker ja =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar