En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

söndag 10 oktober 2010

Rakning.

Åkte å gav hästarna lunch strax efter 14 tiden sen packade ja hö, sen åkte ja hem till mamma å satt mig vid datorn letade lite efter olika klippningar. Hittade några, åkte sen tillbaka till stallet å tänkte mocka man då hade Lovisa redan gjort de =) Tack! Så fixa kraften å tog in B, drog på mig min yber sexiga dress å började raka han. Tänkte mig typ halv/jakt rakning men häst faan kunde inte stå still så då vart de en helrakning ist. Faan! Hoppas de växer päls fort så ja får göra om rakningen! Måste fortsätta lite imorn meå finslipa, nu ser han förjhävlig ut. Aja åkte å kollade lite när Hanna å Madde red, sen åkte ja hem. Kom på att ja hade glömt att handla så de va bara att åka. Köpte sån där färdig gratäng fick lov att testa å pastagratängen e hur god som helst =) Nä nu ska ja kolla på Ed - matchens hjälte.

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar