En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

onsdag 20 oktober 2010

Jobb...

Va ner till Arbetsförmedlingen idag å pratade lite... Suck.. men men de måste ju göras. Åkte sen till mamma å pappa å snackade lite å käkade lunch sen åkte ja till stallet å mockade sen hem å bytte kläder sen ner till skroten igen å jobba lite sen vart de stallet igen å gjorde klart resten. Toge in B å bytte lite täcken sen red ja lite på banan, barbacka. Han kändes fin prövade ett 3-delat D-ringsbett va snäll å lydhörd. Ska prova att rida me de ett tag å se hur de funkar spec i dressyren så ja slipper ha pelham bettet. Åkte sen ner å tankade sen hem å gick ut me Astrid en sväng (Åhmpas hund) sen fick hon följa me upp å så fick hon bli badad så de luktade blöt hund/melon hemma hos mig när ja duschade klart så kom Linda förbi Pörsi hade fått ett berv. =) Snackade lite sen åkte hon till jobbet. Åhmpa kom strax därefter å hämtade Astrid. Nu sitter ja å kollar på Clash of the Titans, vart inge sist ja skulle kolla. Sen blire sängen för min del!! Natti Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar