En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

tisdag 12 oktober 2010

Mora

Idag när ja vaknade hade ja så jävla ont i käften, klädde på mig å åkte ner till käftis å fick en akuttid på en gång dom spola rent å stack ner sprutan så jävla långt kändes de som uscha. de va inte skönt. Sen åkte ja till stallet å fixa allt där. Va där en stund sen åkte ja hem kolla på tv å satt mig vid datorn å inväntade att Linda skulle komma. Åkte till Mora å in till vet me Chilli å Pörsi Chilli fick chip å pass å så kolla dom munnen på Pörsi, hon ska dit på mån å opereras. Sen åkte vi till Donken å käka tog me hundarna in sen på djurmagasinet å pröva halsband å spårsele. Sen vart de snabbvisit på Granngården å ÖB sen till Villys en snabbis. Sen åkte vi hem. Nu sitter ja här å funderar på om ja ska kolla på en film medans ja färgar håret lr nått... Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar