En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

tisdag 19 oktober 2010

Putsning. =)

Tänkte skritta ut en sväng idag men så blev de inte. Ställde mig å putsade alla träns å hjälptyglar å sadel riktigt grundligt, tvättade tom resåren på sadelgjordarna å förbygeln de tog sin lilla tid men resultatet blev hur bra som helst! Åkte sen hem till mamma å kollade om hon hade nån mat. Men hon var inte hemma bara Lillebror var hemma lr ja fast han åkte typ när ja kom. Prata lite me mamma sen åkte ja å handlade å åkte hem å gjorde lasagne till hela familjen. När de va klart så åkte ja till mamma igen å sevrevade maten! Dom tyckte att den var jätte god. Trots mitt lilla misstag. Fast andra sidan så var de första gången som ja gjorde lasagne. Jag är nöjd å tyckte de va gott. Somnade som en stock efter Äntligen hemma, vakna för en liten stund sen. Nu ska ja åka hem å sova!! Natti Natti!! PÖzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar