En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

lördag 30 oktober 2010

Lördag

Pappa ringde kl 8 å väöckte mig åkte ner till stallet å bytte skor sen åkte ja till skroten. Satte mig i Daewoon å började klippa tanka den lite granna för de va typ slut sat å klippte till 11.45 sen åkte ja ner å köpte mat sen åkte ja upp till körhuset å jobba va där 12-17 typ. Sen åkte ja å Lovisa till stallet å gjorde iordning allt sen åkte ja hem. Hade planerat att rida lite men fick så jävla ont i ryggen av att stå i hallen. De e absolute ingen härlig känsla. Nu sitter ja hemma har duschat å fixat iordning mig nu väntar ja bara på att killarna ska komma sen åker vi till Mora. Dom ska in på parken men de skiter ja i. Ska köra Pickis =) Nä nu orkar ja kinte sitta här nå mer, ska lägga mig i soffan så länge å vila ryggen ett tag! Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar