En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

söndag 17 oktober 2010

Today is the day!

Gick upp vid halv 8 tiden å åkte till stallet me Lovisa. Ringde Linda å väkte henne sen gjorde vi Brudviken iordning alla hästarna. Kom iväg till 09.15 å va framme vid Brudviken strax efter 10. De va ja-Boogie, Lovisa-Baloo, Janni-Morris, Linda-Zhita, Saga-Pigge, Tove-Katja & Isa-Kyoto. När ja red min första gång på banan så höll vi gå omkull ganska så rejält. Henrik filmade å fick me de men de roliga på filmen var att B hade öronen framåt hela tiden. Haha så jävla söt han e alltså. Red sen hem så vi va tillbaka till stallet till 13-tiden lagomt till linch =) gjorde iordning hästarna å släppte ut dom i hagen, mockade å gjorde klart allt sen gick ja ner till banan å tog lite kort på Elin å Vilma när dom tränade omhoppnings svängar. Fick några bra kort. Åkte sen till klubben å kolla på Hanna när hon red sen å vid 16-tiden åkte vi hem å fick friterad fläsfile? å ris å wok. Så jävla gott!! Tack så jätte mkt för maten Yvonne!! Satte oss i soffan å kollade på Harry Potter å halvblodsprinsen men ja somnade va så fruktansvärt trött lika så Lovisa så vi låg i soffan. Vakna när de bara var slutet kvar å fattade nada av filmen, konstigt? Näh! Vart lite piggare men inte mkt, sen kollade vi på Indiana Jones när de va slut åkte ja hem sen har ja setat vid datorn å kollat på tv. nu ska ja slänga upp några bilder på Elin å Vilma sen blire sängen för min del!! Natti Natti Pöss!!

Elin - Monty

Elin - Monty

Vilma - Mindy
Elin - Monty




Vilma - Mindy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar