En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

lördag 16 oktober 2010

Dagen före S!





Sov kvar i Mora vi satt upp å snacka lite efter krogen ja, Sofie, Jocke å Adde. Trevligt. Tiden bara forsade iväg å vips så var kl 6 gick å la oss sen vakna ja till å från men gick väl upp vid 13-tiden lr nått.. haha. Åkte hemöver tog Driven å köpte me mig en Chicken junior. Bytte om när ja kom hem å drog till stallet på en gång gjorde iordning allt sen snacka lite skit som vanligt sen tog ja in Baloo å finputsa på linjerna så nu är de lite bättre!! Sen när ja var klar kom Elin tillbaka. Slängde ut Baloo i hagen igen å väntade på att Elin skulle bli klar me Monty, sen gick ja å hämtade Katja å började att raka av henne lite päls, hon hade mkt å tjockt å fett.. Fy faan de va inge roligt att raka.. När ja rakat ett tag så kom ja på att ja glömde sätta på mig overallen riktigt efter att ja drog ner överdelen när ja hade rakat klart Baloo. Skulle faan inte ha gjort de men de kliade så mkt då.. men som sagt skulleinte ha gjort de då de vart 7 resor värre.. haha ja fick mig en väldigt luden bh vill ja lova. -Tog ut Katja å tog kort på henne så ja får rakningen på bild =) Slängde på täcke sen ut i hagen igen. Åkte typ hem i panik för de klia så mkt å slängde mig in i duschen bytte om snacka me grannen å tog en cigg sen åkte ja tillbaka till stallet å plocka undan alla grejer sen plockade ja in hästarna. Gick först å tog Larsson å Pigge tillsammans, sen gick Madde å Katta å tog in Doo-Be å Monty. Gick bort till Kyoto å Katja släppte dom lösa å tog Morris vid hand. Dom sprang in på rätt plats! Skönt. Haha. Slängde åt lösdriften sitt hö sen tog ja Baloo vid hand å prövade å släppa B =) De gick jätte bra, lugnt å fint. Han gick raka vägen in =) Yäy!! Sist ja gjorde de, då gick han ut på springkällevägen å tog sig en promenad. Haha. Kollade lite på Kattas nya häst Safir. En jätte fin svettfux =). Hämtade Lovisa å ner på hemköp å handla sen hem å så bakade vi fusk muffins å så har vi kollat på film All You've Got. Den e bra! Nä nu blire sängen imorn blire tävling!! Natti Natti!!

Safir Kattas nya

Boogie Helklippning
Baloo spårklippning
Katja Spår/Halvklippning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar