En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

fredag 22 oktober 2010

Trött.

Kom nyss hem har tillbringat kvällen hos underbara fam Holmén, min x-tra fam. =) Käkade tackos å prata å myste i soffan kollandes på Idol. Jag har noppat Linas bryn + mina sen färgade ja hennes å Lovisas å Lina färgade mina. De blev bra sen gjorde ja en lätt manikyr på Lina. Som avslutning så satt Lovisa å pilla me mitt hår. Åh hur kan de va så underbart?! Förstår de inte. Tog Yvonnes morgon idag för hon hade ingen bil å hade ingen lust att gå vilket är förståeligt gjorde klart allt där åsen hem till mamma å pappa å hämtade släpvagnen å ner på skroten hjälpte till lite där sen fick ja åka hem igen för ja skulle scanna in några papper på datorn för att mejla iväg men då vela inte scannern som jag vela. suck. Åkte å köpte lunch sen lämna den sen åkte ja till stallet igen. Hjälpte till att plocka undan nästan alla hinder, så nu är de näst intill tomt på ridbanan. Sen satt ja å fundera ett bra tag om ja skulle rida lr ej. Men kom fram till att ja inte orkade. Haha. Tog en massa kort på alla hästarna i stallet lägger kanske upp imorn!. Nä imorn är de ridhuset som gäller har planerat för lite hoppning me Lovisa. Får se om de blir några bilder lr nått. Nu slänger ja mig i sängen för nu e ja trött!!
B får stå för bilden idag!
Natti Natti!! Pözz <3

1 kommentar: