En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

fredag 29 oktober 2010

Fredag

Nä ja kom ut imorse så såg min bil ut som en igloo. Efter några försök fick ja upp dörren starta bilen å sen stod man å skrapa rutorna i 20 min typ.. Åkte ner till pappa satt mig i lastbvilen å körde lite granna sen innan lunch fick ja köra Atlas me magnet. Va nästan som att köra Daewoon. Efter lunch fick ja köra lastbil igen å sen koppla på släp första försöket =D Yäy!! Sen Hoppa ja in i Sennebogen å körde fram de för den stod ivägen för ja skulle ha Daewoon åkte bort till mina tuber å började klippa. De e minst 2 hel dgrs jobb kvar på att klippa. Sen åkte ja till stallet å fixa allt där tog in alla hästarna å gav dom kraft å en hötuss. Elin kom sen när ja skulle åka hem så hon var så snäll å gav hästarna höt som låg utanför boxarna. TACK! Åkte hem till mamma käka tacco tallrik. Mumma va gott! Sen åkte ja hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar