En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

söndag 10 oktober 2010

Långritt!

Vi som red, dock vart Janni å Susanne gömd samt mig!! Haha
Idag så behöve ja inte fixa nå med Rinas hästar för Owe var hemma. Så åkte ner till stallet vid 11-tiden å mocka å packa hö å fixa kraften sen vart de en massa skit snackande. Haha de ja e bäst på. Haha. Sen började vi (jag, lovisa, elin, susanne, yvonne) göra iordning hästarna sen kom Veronika m karl me Simpson å Tuffe. Strax därefter kom Isa, Tove å Anca. När nästan alla var klara så kom Janni tillbaka hon hade ridit lite me Linda innan men sen när hon såg hur många vi blev så ångrade hon sig å följde me. =) Vi vart 9 st å de är ju desto fler vi är desto roligare har vi =) Va meningen att vi skulle ta en 2 timmars tur men den slutade på strax över 3 timmar.. Tror alla kommer att vara mörbultade i kropparna imorn. Efter vi ridit å fixat hästarna vart de middag me alla porterstek å potatisgratäng å sallad. Hur jävla fucking gott som helst. Till efterrätt vart de (kladd)kaka. Mumma. Åkte ner å tankade bilen för ja höll på att få torsk på de sen åkte ja hem. Tappa upp badkaret sen satte ja på lite musik å tände lite vanilj ljus. Mysfaktor. Höll på att somna så jävla skönt som de var. Sen ringde Åhmpa å snacka lite me henne sen gjorde vi oss iordning å drack nån cider sen kom lillebror å hämtade oss ner på bowlingen å drack lite mer Träffade på en hel del roligt folk =) Träffa även Jonas så ja stod typ å snacka me han resten av kvällen. Kändes skönt faktiskt. Känner att ja blitt lite osäker, men de kändes bra ikväll. Han å Emil vela att ja å Åhmpa skulle följa me på efterfest men kände att ja inte palla å Åhmpa hade typ pres kommit hem från Mallis. Så hon vela hem till katter å hunden! Nä nu ska ja slänga mig i sängen å SOVA å drömma en massa!! Natti Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar