En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

tisdag 26 oktober 2010

Update!

Igår gjorde ja inte ett dugg typ, vakna till liute granna sen plocka ja lite här hemma å konstatera de fanns mkt att göra. Åkte ner till stallet å fixa allt sen snacka ja lite me Yvonne. Pappa ringde å fråga va ja gjorde.. Han vela ha hjälp att lassa. Åkte ner dit å satte mig i lastbilen Pappa kör Sennebogen. Lassade 3 flak sen vart klockan mkt å fick typ panik. Fixa iordning B lite snabbt å slängde på han bandage, hoppa upp å skritta bort Janni red i gruppen innan mig å hon hade sadeln.. De dumma var väl att ja inte hade käkat nått på hela dan mer än några kakor Mums. Haha. Hade sid förande på lektionen. Gick ganska bra e nöjd. Red på 3-delat D-ring med gummisnodd. Kollade på Centurion när ja kom hem.. Tog en stund innan man kom in i filmen.

Tog sovmorgon som vanligt. Haha. Tvättade lite granna idag ska tvätta en massa imorn åxå så ska Yvonne komma förbi så ska vi tvätta en massa häst täcken.. Åkte ner till stallet å fixa maten för Lovisa hade mockat. Tog in hästarna å tränsa sen tog vi oss en skritt tur. Mysigt. Fick gå in efter de. Skjutsa hem Lovisa å fick mat Mumma, som vanligt alltid lika gott!! Åkte hem sen kom Ronnie förbi, gjorde rent hans öra.. De börjar bli bättre men de kommer att ta ett tag. Nu kollar ja på Percy Jackson igen å bloggar å FB:ar.. haha.. Nä ska kolla klart på filmen sen ska ja försöka sova lite så man kommer upp i någorlunda tid imorn!"! Natti Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar