En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

lördag 2 oktober 2010

Fullt.

Var hemma å tog de lignt sen åkte ja till stallet å gjorde iordning allt å tog en barbacka tur i volten vart en intensivt i ca 20 min sen fick han gå ut i hagen igen. Åkte me hem till Linda kolla hur hon bodde, jätte mysigt. Sen åkte ja till Djäken å sa hej, lånade lite filmer å hjälpte han me bilen. Åkte hem å satte igång me disken som ja bara inte har orkat med innan utan bara skjutit på de. Men nu vart de gjort. Tog sin lilla tid. Va iväg å hämtade Finn, sen hjälpte ja Ronnie å lägga på gipset å bandagen sen åkte ja hem å bet alla räkningar å snacka lite me mamma å pappa sen åkte ja hem å duscha å gjorde mig iordning sen gick ja upp till Ronnie igen å plocka ur hans piersing å koka den. Efter ja satt i den igen så åkte ja ner till Bowlingen en vända. Sen vart de hem för å sova.





Inatt sov ja hur bra som helst tror ja. Vakna vid 14 tiden å va helt utvilad =) Åkte hem till mamma en snabbis sen åkte ja ner till marknaden hittade 15par strumpor för 100:- sen hittade ja ett nit bälte för 200:- sen köpte ja 2 st pistolhakar som ja ska ha till gramantyglarna. Åkte till stallet å gjorde klart allting sen väntade ja på Lovisa tog även med mig Pigge som hand häst, de gick hur bra som helst. Tog lilla skrittvändan å travade sista uppförsbacken typ. Va lite roligt för B berättade precis vart Pigge fick å inte fick gå, va så fränt när man kollade på B. Baloo tyckte de va lite läskigt när vi gick bakom först. Men vi bytte plaster så då gick de bättre =) Åkte ner till OKQ8 sen å köpte mig några relän till x-tra ljusen för de pajja igår. Nu ska ja nog fixa iorning lite sen blire nog bowlingen för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar