En Stjärna Mitt ALLT

En Stjärna Mitt ALLT
En Stjärna Mitt ALLT

söndag 3 oktober 2010

Hyllor =)

I vardagsrummet.
I hallen.

Åkte till stallet å fixa allt sen tog ja in B å fixa lite på hans fötter sen pensla ja på hov-tjära på hela hovarna =) Dom vart mörka. Hihi. Åkte sen hem till Mamma å Pappa satt där å snacka lite sen åkte ja ner till Annas å köpte me mig kina till oss tre Ja käkade friterade kyckling bitar å söt sur sås =) Mumma. Jävlar va mätt man blev. Haha. Ringde sen till Magnus å hörde om han kunde hjälpa mig å sätta upp två st hyllor en i vardagsrummet å en i hallen. De blev hur bra som helst. Jätte nöjd. Sen satt vi oss å kollade på Green Zone en jätte bra film. Tvättade lite samtidigt så nu e de gjort åxå =) Yäy! Sen kollade vi på Irene Huss. Nu ska ja ta å sova lite. Natti Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar